2010. június 29., kedd

Átváltozás


A szombati ferences konferencia sokáig emlékezetes marad számomra.
Legmélyebb élmény számomra Dr. Pécsi Rita előadása volt.
A lélekmozgásokról beszélt, Kentenach József Atya pedagógiája alapján.
Korábbi tanulmányaimban megismertem a gyermeklélektan, fejlődéslélektan legfontosabb jellemzőit hazai és külföldi pszichológusok szerint.
Most megismerhettem, hogyan gondolkodik erről egy szerzetes nevelő.
Bizonyára még sok érdekességet tartogat számomra.
Magával ragadott az előadás abban is, ahogyan összekapcsolódott Liszt Ferenc Les Preludes című zenéje, amelyre Galambosi László versei adtak irodalmi támogatást.
Elgondolkodtam, vajon nem én is most értem meg, hogy Isten fényének közelségébe kerülhetek?
Egész eddigi életem nem csak egy előjáték volt?

Nincsenek megjegyzések: