2011. május 22., vasárnap

Szeretethíd a Kossuth téren


A debreceni reformátusok, Debrecen főterére hívtak.
Az Egység Napja rendezvényei kerültek megrendezésre.
Már a múlt évben is velük ünnepeltem, amikor a Kárpát Medencei magyar reformátusok egységét nyilvánították ki.
Most szombaton, az Immanuel Otthon fennállásának huszadik évfordulója kapcsán, egészséges, és sérült honfitársak egységéről, egymás elfogadásáról esett szó.
A korán érkezett kánikula miatt, nem tudtam végig ott lenni, az eseményen.
Amit láttam, és hallottam, szívem szerint való volt.
A derűs arcokat látva, bátran jelenthetem, szeretet költözött, a debreceni főtérre.
A színpadon, egészséges, és sérült fiatalok együtt szórakoztatták Debrecen cíviseit.
Este Tom Peti és barátai szórakoztatták a nagyérdeműt, majd következett, a Kaláka.
Idősek, gyermekek, ugyanolyan ragyogó arccal fogadták, a negyven éves múlt zenekart.
Nem lehetett eldönteni, ki szórakozott jobban.
Apák, anyák, gyermekek, egymással versengve énekelték, aGrillus Testvérekkel, a jól ismert melódiákat, verseket.
Tízezernél több szeretetsüti csillapította szeretet éhségünket, továbbadva receptjét a fiatal nemzedéknek.
Kedvem lett volna megölelni a világot!
Fogadj el!
Hirdette, a kamion oldalán, a felirat.
A Szeretethíd megépült, már csak naponta át kell járnunk rajta!

Nincsenek megjegyzések: