2011. május 25., szerda

Sansz


Mozaikszóként, Segít A Négylábúak Szeretete- Közhasznú Alapítványt jelöli.
A Fórum Bevásárlóközpontban jártam tegnap.
Nem szokásom, hiszen nem ott vásárolok, csak húgommal ott beszéltünk meg találkozót.
Első alkalommal rendezett „ Kutyás Napot”, az áruház.
A teljesség igénye nélkül megemlítek néhány segítő közösséget, mert ez itt a Reklám helye:
Az elején említett Sansz Alapítvány, évek óta sikerrel használja a négylábúakat a város Kenézy kórházának pszichiátriai betegeinél, autista gyerekek gyógyításában.
A Pacsi Alapítvány, ugyancsak Debrecenben teszi hasonlóan áldásos tevékenységét.
Ott volt a rendezvényen a Közterület Felügyelet Gyepmesteri telepe.
A Kutyaház Egyesületet olyan nevek képviselték, mint:
Lukács Laci a Tankcsapdából, vagy Betti, a Desperadoból.
Sándor Tamás, a DVSC- ből.
A négylábúak szeretetének áldásos hatásáról személyesen is meggyőződhettem, amikor agyvérzésem után, mély depressziómból Papi kutyám hozott ki.
Neki köszönhettem, hogy fizikailag összeszedtem magam.
Életkedvvel telítődtem, hiszen sorsomra hagyott családtagjaim helyett, Ő adott értelmet életemnek.
Volt kiről gondoskodnom, volt akit megsimogathattam, aki hozzám dörgölőzött, jelezve, fontos vagyok.
Arankáék, a Tiszadobi Gyermekvédelmi Központban lovas terápiát alkalmaznak, a nehezen kezelhető gyermekek megszelidítésében.
Nemrégiben megismerkedtem, a Boldizsár Ildikó által létrehozott Mese Terápiás Központ Alapítványával.
Ők madarakat gondoznak Tündérkertjükben, nagy sikerrel.
A médiánk tulajdonsága, hogy csak az hírértékű, ha gyereket, pedagógust vernek az országban.
Én írok azokról, akik a nevelésben igazi hivatást látnak.
Kihívást.
Egy jó módszerrel, pedagógusokkal, vagy akár a négylábúak szeretetével.
A szűkös anyagiak iskolák bezárásához vezet.
Akkor ne is szóljunk azokról , a bejegyzés elején említett alapítványokról, akik, sokszor, a csodának köszönhetik működésüket:
A mi csodánknak, akik segítünk!
Segítsünk együtt, hogy segíthessenek!
Legyen egy sanszuk, legyen egy sanszunk, egy emberibb életre!

Nincsenek megjegyzések: