2010. március 22., hétfő

A Víz Ünnepén


Mint ahogyan írtam, az első tavaszi hétvégén a vizet ünnepeltem.
Szombaton a debreceni Nagyerdő termálfürdőjében élveztem a víz gyógyító erejét.
Hála Istennek, hogy városomban is megtehetem, méltó körülmények között.
Szükségem volt rá, hiszen az e3lmúlt napokban mozgásszervi panaszok keserítették életemet.
Reumatológusnál jártam.
Csípő és gerinctornát, masszázst és lézerkezelést javasolt.
Magam, ezzel a kényeztető fürdővel egészítettem ki.
Minden porcikám belebizsergett.
Öregesen megpróbáltam az úszást is.
Szomorúan vettem tudomásul, hogy úgy úszom, mint Marci, hevesen, de hasznavehetetlenül.
Erővel bírtam volna, ám mozgásom összerendezetlenné vált.
Gyermekkoromban kimentettem egy kislányt a Tiszából, ezzel már többé nem próbálkozhatom.
De tudok mozogni, járni, ami pillanatnyilag boldoggá tesz.
Hála neked Istenem, hogy gyógyító vizeddel megkönnyíted életem!

Nincsenek megjegyzések: