2010. március 22., hétfő

Egy különleges vasárnap Nyíregyházán


Hosszú idő után először történt, hogy vasárnap reggel nem a templom felé vettem az irányt.
Ágnessel kora reggel vonatra ültünk.
Irány Nyíregyháza, másik kedvenc városom.
Az isteni gondviselés, nem valamiféle karma vezérelt életem során erre a vidékre.
Őseim is hasonló útvonalon érkeztek Erdélxből Újfehértóra.
Szóval Nyíregyházán is Otthon voltam.
A Sóstóra igyekeztünk, Magyarország, és talán Európa egyik legnagyobb, legszebb, legkülönlegesebb szabadtéri vadasparkjába.
A Víz ünnepén a vízi állatokat részesítettük előnyben.
Megnéztük a fókákat, pingvineket, flamingókat és sorolhatnám tovább.
Csodás séta volt, a csillagászati tavasz első napján.
A Múzeumfalu még zárva volt.
Májusban azt is felkeressük.
Nagyot sétáltunk a városban.
A Kossuth téren bementünk a templomba.
Éppen újszülöttet kereszteltek.
Mintha az Úr szervezte volna tavaszi programunkat.
Bírtam szuflával.
Kell az erőnlét, csütörtökön budapesti programot terveztem.
Szép vagy Nyíregyháza, szép vagy Tavasz.

Nincsenek megjegyzések: