2010. március 23., kedd

Egy civil szerzetes


Amikor személyes tragédiám után talpra álltam, elhatároztam, további életem annak kezébe teszem, akinek azt köszönhetem:
Jézus Krisztus szolgálatába állok.
Egy ferences rendházba szerettem volna visszavonulni.
Állapotom miatt ezt nem tehettem meg.
Helyette barátokat találtam a Szent Család egyházközségben, ferences testvéreket a Jézus Szíve Templomban, a Kapisztrán Szent János Közösségben.
Nem öltöttem szürke, szerzetesi habitust magamra, élem az életem szürke állampolgárként.
Tetteimet Isten vezérli.
Teljes szabadságban, függetlenségben élek.
Ha úgy érzem, útra kell kelnem, nem késlekedem a készülődéssel.
Ferences fogadalomtételre készülök, hát csütörtökön, Budapesten, a Szent Gellért Sziklatemplomban, Gyümölcsoltó Boldogasszony Napján veszek részt testvéreim fogadalom tételén.
Az Úr segítségét kérem utamhoz!

Nincsenek megjegyzések: