2010. március 18., csütörtök

Gonoszkodunk


Nem politizálok, csak közérzetemről adok pillanatképet.
A Költészet Napjához közeledve, megszaporodtak üzeneteim között, a zavaró, indulatokat keltő gondolatok.
Próbáltam ellensúlyozni saját és barátaim Jézushoz közelítő gondolataival.
Távoli barátom nehezményezte, hogy blogomnak tekintem az Üzenőfalat.
Igaza van, Kedves Naplóm!
Az engem zavaró üzenetek szerzői ÁrpádsávosX: Y.- nak, vagy Sieg S. S.- nek nevezik magukat.
Vagy Mifélénk X. Y.- nak.
Egymást nemzettestvérnek szólítják.
Véleményem szerint, attól, hogy valaki ezeréves magyarságunkra, vagy a kereszténységre hivatkozva nyilaz emberekre, még nem más, csak bűnöző.
Évekkel ezelőtti dolog jut eszembe.
Fiunk, Lóránt elújságolta, hogy a Szolnokon szerveződő Jobbik Magyarországhoz hívták.
Türelmesen, legjobb tudásom, ismereteim szerint mondtam véleményt.
Intettem, de nem tiltottam.
Ma is azt tapasztalom, fiataljainkat, sőt még keresztény elveket valló idősebb embereket is könnyen maguk mellé állítanak a hangoskodó, frázisokat pufogtató nemzettestvérek”.
Bújkál bennem is a kisördög.
Miért nem szólítják egymást elvtársnak?
Névválasztásukhoz is vannak ötleteim:
Például:
Ember Áron, vagy Iku Nikulett.

Nincsenek megjegyzések: