2011. március 17., csütörtök

Imakérés


Kedevs Testvérek!

Megdöbbenve olvasom a hírt, amely ma fél egykor jelent meg a komoly hírforrásnak számító Világgazdaság internetes hírportálján: A japán atomerőműnél ellenőrizhetetlenné vált a helyzet, Isten kezében vannak a japánok.

Kérlek, kedves Testvérek, imádkozzunk, hogy Japánt elkerülje az órákon belül bekövetkezhető atomkatasztrófa.



Günter Öettinger, az EU energiaügyi biztosa korábban azt mondta, hogy órákon belül katasztrófa következhet be Japánban. Gyakorlatilag ellenőrizhetetlenné vált a helyzet, most már Isten kezében vannak a japánok – mondta Günter Öettinger.

Közben kétségbeesett kísérletekkel próbálják a japán mentőegységek megakadályozni a katasztrófát a Fukusima-1 atomerőmű blokkjaiban. A Kyodo hírügynökség jelentése szerint az atomerőműben dolgozó 180 technikus és mérnök segítségére több száz önkéntes jelentkezett.

A következő 48 óra döntő lesz!

"Ha a reaktorok hűtési kísérletei sikertelenek lesznek, a következő 48 órán belül nagyobb radioaktív szennyezésre számíthatunk" - mondta Thierry Charles, a francia atomenergia biztonsági intézet (IRSN) igazgatója.


Bővebben:

http://www.vg.hu/kozelet/tarsadalom/atomkatasztrofa-rossz-reaktort-hutenek-a-japanok-343583

Imával:
Szabolcs

1 megjegyzés:

Unknown írta...

Kedves Testvéreim!
Nagyon köszönöm az imákat Áldottak legyenek érte. Elhalasztották megint a tárgyalást mert nem jelent meg a Tanú. Én ezt pozitívan éltem meg a lelkemben. Kapott még egy esélyt a testvérem, Január 26-ára ha kérhetem szeretnék kéri megint imát , tovább kell Nekem is imában harcolni érte.
Kérlem imátkozzatok érte , holnap hogy felmentsék, ha Isten is úgy akarja, és pszichiátriára kerüljön szabadítsa meg az ÚR Jézus nevében Ámen!
Áldottak legyetek és köszönöm hálás szívvel.

Ha ketten közületek valamiben egyetértenek a földön, és úgy kérik, megkapják azt mennyei Atyámtól. Mert ahol ketten vagy hárman összejönnek az én nevemben, ott vagyok közöttük. Mt 18,15-20

"Ahol az Úrnak Szelleme, ott a szabadság, a szabadulás gonosz kötöttsége alól. Én ebben a szabadságban járok. Az Úrnak dicsőségét fedetlen arccal szemléljük, az Ő szent ábrázatára változom el, dicsőségről dicsőségre az Isten Szellemétől. (2Kor. 3,17–18.)"

Atyám, a Te Igéd által győztes vagyok. Győztes vagyok a világ felett, győztes vagyok a testem felett és győztes vagyok az ördög felett a Bárány vére által és a bizonyságtételem beszédei által. (1Ján. 4,4. Jel. 12,11.) Ámen.





Tóth Tímea