2010. január 11., hétfő

Testvéri üzenet


Lassan beindult a klub munkája.
Józsitól, Újfehértóról az alábbi üzenetet kaptam:
Kb 2 . 5 éve halottam : talán debreceni Áncsán tartja kapcsolatot örményekkel .Van is alatta örmény név. De ez nem biztos. Van itt egy Á. János nevű rokon a MÁV. - nál volt virágkertész. Ő is mondta, hogy neki van tulajdonában valamilyen levélke, melyen Erdélyi hivatkozás van a névvel kapcsolatban. Ma is szokott mindenféle virágtöveket árulni a piacon, mint nyugdíjas. Ha nem veszek belőle, csak kérdezem az árat, " bosszankodik " hogy nincs üzlet. - de mindent nem lehet megvenni egyszerre tőle. Őt kell megkörnyékezni valahogy, de nem mutatja meg a levélkét, azt gondolja elveszem.

Még az Áncsán János a " Boxi " becenevű is érdekes, mint ahogy írtam, neki az anyja után lett áncsán a neve. Leány kevés maradt fenn az utódok között. Még Nyagykállóban is van áncsán lány , X. né ( nem tudom most a pontos nevép, , - véradáskor szólított meg, mint asszisztens , a nevem után. Anyukája mondása szerin Újf. tói - böszörményi utón laktak valamikor.

A " csicsa " : Áncsán Pista szgk. oktató apukájával beszéltem az ünnepek előtt, Ő is a Farkasnyári úton , 93 sz alatt lakik Ő is tud adni pontos adatot biztos. -- Jut eszem be : és az Aranka aki Tiszadoban él , Ő nem áll hozzád közel ?

Van az en : Áncsán Tamás (( postánál dolgozik )) Ő Bátonyterenyei legény . Édesapám egyetlen egy már nem élő öccsének a gyermeke Tehát nekem unoka öcsém 1985 ben született. Apja Áncsán Mihály rendőr volt a MIsi már nyugdíjas, biztonsági őrkodik még. Élettársa Bátonyterenyén : kegyeleti eszközöket ( koporsót ) " forgalmaz " - csak körül írom - na bejött a szó : temetkezési vállalkozó.
Ennek a Misinek van egy nővére, a Mária . Ő 1957 es születésü dec. 24. az anyja is akkor születet. De már Mancika néném is meghatl 1990- ben. Misi bátyámmal együtt Egerben a Kisasszonyok temetőjében vannak eltemetve.
Mária : Pintér Lajosné - Az Ő gyermekük Pintér Dániel, és Pintér Lilla is az en vannak. Édes unoka testvéreim, mint a Tamáska. A Mária és a Misi mindketten apáméknak keresztgyerekük volt.

Nekem egy öcsém van az Áncsán Zoltán. Ők Andornaktályán a Petőfi út 21 alatt élnek. Egy fiúk van , most érettségikzik. Neve : Attila, keresztgyermekünk. Öcsém felesége Áncsánné Poprádi Csilla. Keresztfiammal együtt a neten találod őket. Öcsém vizsgabiztos Heves - Megyében , - Egerben. Sógornőm Kerecsenden tanítónő. 1967 -es születésüek. MOst ennyit nagyon álmos lettem. üdv, - én

Nincsenek megjegyzések: