2010. január 21., csütörtök

Segélykérés


DRÁGA CURSILLÓS TESTVÉREINK!
Szorongó szível és fájdalommal írok most NEKTEK. ha bár nem MINDENKIT ismereK de egy kedves közös ismerősünk A CURSILLÓ, ÉS AZ ÚR JÉZUS SUGALLATÁRA MERÉSZELETEM HOZÁTOK FORDULNI....
NAGYON BORZASZTÓ KÖRÜLMÉNYEK KÖZÉ KERÜLTÜNK SEGÍTSÉGETEKET KÉRNÉM DRÁGA TESTVÉREIM...!!!!!!!!!!!!!!
VALAKI AZT SUGALLTA NEKEM

hogy nem szabad feladni az életet és vannak jó emberek akik tudnak segíteni egy nehéz kilátástalan helyzetben lévő családon, ezek mi vagyunk, és nagyon félek hogy mi lesz a családommal ezért fordulok önhöz, (önökhöz), egy kis remény fel csillant számunkra hogy nem válunk hajléktalanokká.... a nevem nem fontos de ismertek régi cursillós vagyok Szendrőládon lakunk három gyermekünk van.Attila fiam10 osztályos Kazincbarcikán, Kristóf fiam 9osztályos ő is Kbarcikán a Surányi Endre szakközép iskolába járnak, a kis lányunk virág 2 osztályos tanuló. Nagyon szép családunk van akiket nem szeretnénk el veszteni. egy kicsit le írom önnek hogyan kerültünk ebbe a nehéz helyzetbe... volt házunk amit kicsinek találtunk így eladtuk... a faluban beleköltöztünk egy nagyobb lakásba, ami szép, és elég is öt embernek de csak bérelni tudjuk mert nem volt hagyaték így egy rendőr sráctól béreljük
... kb egy éve a férjem munkanélküli lett....így nem tudtunk a számlákat fizetni.. mindég el maradoztunk egyre nehezebb lett megélhetésünk... volt olyan hogy kétszer már le kapcsolták a villanyunkat.. most is közel állunk hozzá... a gázfütésünk jelenleg is ki van kapcsolva amit nem tudunk se hogy ki fizetni..az éves elszámolással és a havi számlákkal együtt 3, 4 száz ezer forintra gyült össze, a rendőr srác akitől béreljük figyelmeztetett ha nem tudjuk ezt kifizetni február elejéig, akkor ki kell költöznünk mert ő nem akkar rendőr létére a számlák miatt bíroságra járni. NEKÜNK PEDIG NINCS HOVÁ KIKÖLTÖZNI.......

nagyon, nagyon félünk férjemmel sokat gondolkodunk hogy mit tegyünk... be valom őszintén hogy én már voltam az életem feladása szintjén is.......

itt kérném az ön (önök) bármilyen segítségét, vagy valami lehetőséget........
én a helyi óvodában dolgozom 10 éve.. kijártam a dajka iskolát..2007-ben Miskolcon a Földes Gimnáziumba leérettségiztem...most jelenleg megpróbálkoztam egy Óvodapedagógiával Hajdúböszörménybe 1 félév meg van, de nem biztos hogy már a másodikra be iratkozom.... ilyen rossz helyzetben..azért próbáltam meg ezt a főiskolát hogy a munka bérem magasabb lenne és ha óvónőként dolgoznánk kicsit könnyebb lenne a megélhetésünk.., anyagi helyzetünk..de nagyon tetszik is a szakma... mert az óvodában százszázalékos a cigány gyermek, és szeretem őket.. és a jelenlegi munkámat. De még nem dolgozom óvónőként a béremből most le tiltanak, mert el mentem kezesnek, és nem fizették így tőlem vonják.. így semmire nem marad nekünk pénz.. a férjemnek most járt le a munkanélküli 3-szor voltunk a hivatalba hogy vegyék fel de semmi, ő is nagyon jó szak ember kőműves..de sajnos nincs munkája.

Hát drága CURSILLÓS TESTVÉREIM talán még annyit hogy jó emberek vagyunk templomba járunk 10 ÉVE CURSILLÓSOK VAGYUNK FÉRJEMMEL AKI MÁR EGYSZER MÉLYÉÍTŐN REKTOR VOLT.... EZ TART TARTOTT ÉLETBEN BENNÜNKET...A CURSULLÓ ÉS A JÓ ISTEN

nem loptunk ,,,csaltunk... én és a férjem meg próbáltuk jól nevelni gyermekeinket most nagyjából ennyit tudok

nehéz jelenlegi életünk kilátástalan az egyik napról-a másikra alig tudunk megélni...........
bocsánatot kérek ha sokat írtam........

kérem ha tud valamilyen formába segítsenek.........!!

Kedves CURSILLÓS T ESTVÉREIM Isten áldjon meg TITEKET ÉS A CSALÁDOTOK MINDEN EGYES TAGJÁT
köszönöm.

kívánok MINDENKINEK Istentől meg áldott, kegyelmekben gazdag, Békés Új esztendőt!!

KRISZTUS SZÁMÍT RÁD ÉS REMÉLEM MI IS SZÁMÍTHATUNK RÁTOK!
DECOLORES BARÁTI SZERETETTEL
bízva istenben és cursillós testvéreimben baráti öleléssel istenbe vetett bizalommal, és tisztelettel:
ani attila és a gyerekek..

Nincsenek megjegyzések: