2009. július 8., szerda

Továbbküldött üzenetek



Sokaknak megkeserítik a világhálón töltött perceit, óráit.
Én mindig érdeklődéssel olvasom, mert időnként értékes, szép gondolatok, képek érkeznek hozzám.
A minap Attilától kaptam egyet, „ Perben Istennel”- címmel.
Kivételesen minden barátomnak elküldtem, mert arról szólt, ha Istent kirekesztjük otthonunkból, kitiltjuk az iskolából, ne kérjük számon Tőle világunk riasztó jelenségeit.
Attila barátommal, a hadsereg egy dunántúli rakétás alakulatának politikai apparátusában dolgoztunk.
Akkor a kötelező világnézetünk a marxizmus- leninizmus filozófiája volt.
Ehhez képest a világ, számunkra jelentősen megváltozott.
Ő ledoktorált, nagypapa lett.
Istennek hála, ma ő is másként gondolkodik, mint ifjúkorunkban.
Remélem, gyermekei, unokái számára is az Evangélium szellemét közvetíti.
Hogy mennyire fel tud egyeseket bosszantani egy ilyen levél, szemezgetek belőlük:








Na most van elegem ezekből a körüzenetekből!Türelmes ember vagyok de ELÉG VOLT!Kérlek benneteket hogy NE küldjetek többet ilyet!Előre is köszönöm!



Sorolhatnám még a felbosszantott netezők véleményét, engem is felbosszantanak, az ilyen- olyan ürüggyel segítséget kérők megkeresései.
Mert segítőkészségem meg nem kérdőjelezhető, meg nem változtatható, de elég érettnek érzem magam, hogy hol, kinek, hogyan segíthetek.
Sőt, ezeket magam keresem, mert igényem van rá.

Nincsenek megjegyzések: