2009. július 11., szombat

Pirkadat


Az elmúlt éjjel úgy forgolódtam ágyamban, mint egy kisfiú, karácsony előtt.
Én is ajándékot szeretnék átadni és kapni.
Nehezen ugyan, de bekövetkezett a pirkadat.
Hogy miért szeretem, hűen adja vissza, a nemrégiben választott:
A hajnal szerelmese című vers.
Tettrekészen „szörföztem” a neten, amikor rátaláltam egy katolikus hírportálra.
Azon nyomban bejelentkeztem és olvasni kezdtem:
Böjte Csaba Testvér gondolataival találkoztam, akire az elmúlt időben különösen figyelek.
Másoknak is szívesen ajánlom a portált, igen érdekes, hasznos.
Nos, a pirkadat része volt, hogy leveleim között ott találtam Böjte Csaba Testvér értesítését:
Kedves József!
Munkatársam Pál Mária, a nagyszalontai ház vezetője szeretettel fogad
és lehoz Csíksomlyóra a jövő héten, ott lesz egy találkozó azoknak kik
szeretnének nálunk dolgozni. Elvben szívesen látunk, de fontos lenne,
hogy személyesen is megismerkedjünk. Jó ha te is látod, hogy itt
nálunk mire mondasz igent. Szeretettel küldöm a Marika elérhetőségét,
leveledet átküldöm neki is.
Boldoggá tett az értesítés.
Egy ideje már levelezést folytattam Csaba Testvérrel, most talán igazi pirkadat kezdődik életemben.

Nincsenek megjegyzések: