2010. február 15., hétfő

Híradás Gálospetriből


A napokban levelet kaptam Gálospetriből, a Szentháromság Otthonból, Katókától.
Boldogság öntött el, oly régen nem kaptam híreket.
Aggódtam, vajon minden rendben?
Katóka ezt írta:
Kedves József,

köszönöm szépen az üdvözletet.
A honlapot múlt héten elkezdtem feltölteni de lassan haladok, mert lassú a net gyakran leszakadok illetve nem nagyon van időm...
De nagyon tetszik nagyon szívesen csinálom.
Irok is majd a készítőnek, hogy szeretnék angol és német verziót szerintem azt majd ő tudja megalkotni hogy legyen.
Szóval engem motivál bár ha egész nap ezt csinálnám akkor is mindig lenne mit rátenni.


A gyerekek jól vannak köszönjük.
Sass fiókák is.
A félév jó volt, nem buktak. Matyi nagyon gyenge szerintem neki jót tenne ha újra járná az ötödiket.
Valószínű az is lesz.
Szépen ki vannak kerekedve, főleg Petinek van nagyon kis kerek pofikája.

remélem hamar elkészül a töltögetés és akkor ott napra készebben nyomon lehet követni az életünket.
Nem jönnek látogatni?
vagy most nem túl jók az utak....

nagyon nagy a sár.
A ház kapott egy új autót, egy toyotát, ami 9 személyes.
Óvatosan járunk vele.

sok szeretettel
Kató
Igen, a továbblépést majd az elkészült honlap jelenti.
Alig várom, mint a tavaszt.

Nincsenek megjegyzések: