2010. február 17., szerda

Hamvazószerdán


Ma, a nagyböjti főszak kezdetén azon elmélkedtem, hogyan készíthetem fel lelkem igazán, egy új életre?
Segítségül hívtam Benedek Pápa gondolatait:
Benedek pápa, az idei nagyböjti üzenetében az igazságosság témájával foglalkozik.
Így ír: „alázattal el kell ismernünk: szükségünk van Istenre, hogy felszabadítson önzésünkből, hogy ingyenesen nekünk adja önmagát. Ez történik főleg a bűnbocsánat és az Eucharisztia szentségében. Krisztusnak köszönhetően beléphetünk a szeretet „legnagyobb igazságosságába”. …….. Ez a bűnbánati időszak minden keresztény számára legyen alkalom a hiteles megtérésre, Krisztus misztériumának megismerésére, aki azért jött el, hogy beteljesítsen minden igazságosságot.”


Hogyan töltöttem mindennapjaimat, az elmúlt időben?
Hitem gyakorlása mellett, ültem meleg szobámban, számítógépemmel bíbelődtem, kapcsolatokat építettem.
Ma elhatároztam, kilépek ebből a kényelmes Elefántcsont Toronyból.”
Rég készültem felkeresni Nemzeti Kegyhelyünket Mátraverebély Szentkúton.
Ma lépéseket tettem, hogy nagyböjt időszakában útra kelek.
Egyedül, minden segítség nélkül, csupán a Boldogságos Szűzhöz fohászkodva.
Úgy legyen!

Nincsenek megjegyzések: