2009. november 24., kedd

Ünnepi nagytakarítás


A minap levelet kaptam barátomtól, melyben aggodalmait írja le.
Azonnal megkerestem Csaba Testvért.
Az alábbi levéllel erősített:
Kedves József!



Köszönöm az őszinte leveledet... Én most voltam Gálospetriben...
szerintem komolyabb bajok nincsenek Edit és Kató között... Mindenkinek
vannak rosszabb napjai, de szerintem a gyerekek mosolyognak, a
tanulással komolyabb bajok nincsenek, a ház rendben van...

Légy türelmes velük, most tanulják a házat vezetni... ha szereted őket
akkor könnyebben fognak menni a dolgok, hamarább bele jönnek a
munkába.


Magyarországon be sem engednek egy állami otthonba, nálunk bárki
bármelyik gyerekkel beszélhet...

Titok tartás... A gyerekek életének intim dolgait valóban nem szabad
elmondani, és ez a személyiségi jogokról szól...


Az illető, aki azt a mocskolódó levelet írta szégyellje magát és
süljön le a képéről a bőr csak ennyit tudok mondani.. az az ilető nem
szeret minket az biztos...


Én köszönöm a jóságodat és hálás szívvel veszem, ha a gyerekeinkért
valamit tesztek, de legyetek türelmesek. A gálospetri ház kisgyerek,
és nem lehet egyszerre nekik mindent begyúrni a szájukba. Szépen
megtanulják majd lenyelni a Jószádékkal nekik felkínált
adományokat.....egyelőre, még mint a kisbabák ezt azt kiejtenek a
kezükből....


Én szeretem őket és bízok bennük, persze ennek ellenére a kedves
türelmes jószűndékú intelmeket örömmel fogadjuk.

szeretettel, csaba t.

Nincsenek megjegyzések: