2009. november 26., csütörtök

Szabad jelzésen


Tegnap felkutattam Debrecenben a Magyar Máltai Szeretetszolgálat szervezetét.
Egy erő hajtott, hogy ezt tegyem.
Ismeretlen területen kutatva, segítséget akartam kérni a járókelőktől.
A sietős hölgy, akit megpróbáltam megszólítani, szinte futva került ki.
A gyalogátkelő szabad jelzésére léptem az úttestre.
Igyekeztem, de pirosra váltott a lámpa.
Csikorogva állt meg mellettem egy autó.
Vezetője szitkozódva küldött melegebb éghajlatra.
Én csak segíteni szeretnék!
Mondhattam volna.
Ide jutottam, majdnem átmentek rajtam.
Mi van azokkal, akik segítséget szeretnének kérni?
Az interneten folytattam a keresést.
A Máltai Játszótér Debreceni szervezetéhez jutottam.
Azonnal levelet írtam, felajánlottam önkéntes segítő munkámat.
Várom jelentkezésüket, találkozónkat.

Nincsenek megjegyzések: