2009. november 22., vasárnap

Krisztus Király Ünnepén


Együtt ünnepeltem testvéreimmel a Szent Család templomban.
Az egyházi év végén, azon elmélkedem, változott- e Jézus Krisztushoz fűződő viszonyom.
Úgy gondolom, igen.
Mélyült, erősödött, intimebbé vált.
Amikor valaki azt mondja: imádkoztam, én azt mondom:
Beszélgettem Istennel.
Amikor valaki hitélményeit említi, én arról beszélek, hogyan találkoztam Istennel.
A papok éve is véget ért.
Sem felmagasztalni, sem lekicsinyíteni, megítélni nem kívánom.
Jézus Krisztus mellett köteleztem el magam.
Hálával tartozom papjainknak.
Akiknek személy szerint is köszönettel tartozom:
Böjte Csaba Testvér, BőjteMihály Atya, Levente Atya.
Életem hátralévő szakaszában is figyelek rájuk.
Közösségünk köszöntötte a jubileumukat ünneplő házaspárokat.
Lajos és Erzsike ötvenedik esztendeje élnek boldog házasságban, amit most esküvel erősítettek.
Isten óvja Őket!

Nincsenek megjegyzések: