2010. október 9., szombat

E- vangéliumi imádság


Imádság:

Ma, Istenem, meg akarom ismételni ígéretemet, amelyet a keresztségben
fogadtam: ellene mondok az ördögnek, a világnak, az érzékiségnek, a
pompának, a test kívánságainak.
Igen, ebben a szándékomban egyúttal Neked szentelem egész lelkemet minden
erejével, és testemet minden képességével.
Szalézi Szent Ferenc

________________________________

Aktuális:
Kedves barátaim!
Pénteken Devecserben voltam, és a vörösiszap katasztrófa helyszínén
igyekeztem segíteni és tájékozódni a helyzetről. Délelőtt én mondtam a
Magyarok Nagyasszonya napi szentmisét, logisztikai segítséget adtam, aztán
"terepre" mentem felszereléseket osztani és jó szót adni. Beszéltem
jónéhány családdal. Az egy hete még házaknak nevezett kilúgozott romok
abszolút lakhatatlanok, és teljes mértékben megértem, hogy oda nem akar
senki visszaköltözni. Idén már láttam árvíz pusztította házakat, de ez
annál leírhatatlanul rosszabb. Képeket majd a hétvégén teszek fel a
www.zalalovo.plebania.hu oldalra, de most már nincs hozzá erőm.
A károsultak megsegítésére meghirdetem a 100 paplan Devecserbe akciót.
Ágynemű és huzat garnitúrákat, meleg takarókat, törölközőket szeretnék
eljuttatni nekik 12-15 ezer Ft értékben darabonként. Csecsemő és
gyermekruha is kell, ezt is keresek nagy mennyiségben a jövő héten. A
e-vangélium olvasók többsége pontosan tudja, miről van szó, de az új
listatagoknak hamarosan teszek fel részletes információt plébániánk
honlapjára. Minden adományozó neve ott lesz olvasható. Külön értesítést
nem lesz időm küldeni.
Aki nem tud másként segíteni, kérem, imádkozzon értük!
Szeretettel: István atya

Adományát elküldheti:
1. On-line plébániánk honlapján: http://zalalovo.plebania.hu/tamogatas
Kérem, válassza az adomány lehetőséget, majd az adomány céljánál jelölje
meg: Devecser
2. Átutalással:
Számlatulajdonos neve: Zalalövői Plébánia
Számlaszám: 10402355-00026472-00000003
Kérem a közlemény rovatban feltüntetni: Devecser
IBAN (nemzetközi számlaszám): HU25 1040 2355 0002 6472 0000 0003
BIC (SWIFT) kód: OKHBHUHB

3. Postai utalvánnyal:
Cím: Zalalövői Plébánia, H-8999 Zalalövő, Szabadság tér 6.
Kérem a közlemény rovatban feltüntetni: Devecser
_____________________________________________

Nincsenek megjegyzések: