2010. április 11., vasárnap

Istennek legyen hála!


Az Isteni Irgalmasság vasárnapján elmélkedem.
Először magamra gondolok.
Józan ésszel, az ember azt gondolhatná, ennek az embernek szeretet otthonban, vagy egy kórházi elfekvőben lenne a helye!
De nem így van.
Élek, gondolkodom, a magam módján tevékenykedem.
Mindezt annak köszönhetem, hogy felismertem Isten kegyelmét, elfogadtam azt.
Nem hagyom, hogy vétkeim széttörjék lelkem békéjét.
Örülök a tavasznak, az életnek.
Örülök, hogy Magyarországon a választások a magyar polgárok győzelmével zárultak.
A hétvégén Debrecenben, a Mangalica Fesztivállal megkezdődött a fesztiváli szezon.
A gyönyörű, napfényes tavaszt a Kossuth téren ünnepeltem.
Katonazene, vásári forgatag, piros tulipánok, pecsenyeillat vett körül.
Kicsit az volt az érzésem, az országgyűlési választások kapcsán, a jól bevált:
Kenyeret és Cirkuszt! Kínálják nekünk.
A papírforma győzelmével valószínű Churchill fultoni beszédének elhíresült ígéretei várnak ránk:
Vér, Veríték, Könnyek.
De elindulhatunk egy más úton.
Istennek legyen hála!
Saját múltammal való leszámolásom jeleként feltöltöttem Istentelen életszakaszom történeteit blogomba.
Induljunk tiszta lappal!
KÖLTŐ EJTŐERNYŐVEL

Nincsenek megjegyzések: