2010. április 7., szerda

Húsvéti ajándékaim


Soha ilyen csodálatos Húsvét Ünnepét nem éltem át.
Már nagyböjti élményeim is jelezték, ha méltóan készülök az ünnepre, Jézus feltámadásával olyan örömökben lesz részem, mint még soha.
Nem lehet kosárkába gyűjteni, nem tűzhetem bokrétaként gomblyukamba, Szívem telik vele.
Részt vehettem közösségünk kórusának húsvéti passióénekében.
Vasárnap feltámadási szentmisén, pászkaszentelésen Újfehértón, a görög katolikus közösség ünnepén vehettem részt.
Abban a közegben, ahová apám, nagyapám tartozott, ahol találkoztam a keresztséggel.
Találkozhattam Áncsán Józsi barátommal, akivel oly szeretettel kutatjuk őseinket.
Együtt töltöttük az ünnepet nagybátyám családjával.
Oly nagy szükségét éreztem, hiszen egy ideje alig tudtunk egymásról.
Most elhatároztuk, gyakrabban keressük egymást.
Nagy öröm volt számomra, hogy a Ferences Világi Rend Közösségei egyre nagyobb számban találnak egymással kapcsolatot.
Közösségünk is kapott köszöntőt számtalan közösségtől, felsorolni nehéz lenne.

Nincsenek megjegyzések: