2011. június 7., kedd

Új dimenzió az Áncsánok kutatásában


A közelgő második Áncsán Találkozóra való felkészülés új lendületet vett.
BöjteCsaba Atya Szent István tervének kimunkálására levelező csoportot hozott létre.
Bekapcsolódtam, és a világba kürtöltem, hogy keresem a világ Áncsánjait.
Gyergyószentmiklósról kaptam a következő levelet:
+ Kedves Testvérem!

A „Szent István-terv” listájára küldött levele hozzám is bejött.
Csatolok egy írásomat, ha gondolja továbbvihetjük a fonalat. Lehet még böngészni a honlapomon is:

Imádságos testvéri köszöntéssel:

Bazsó-Dombi Attila
gör. kat. áldozópap
Kolozsvár-Gyergyószentmiklós

+40-758-260416
web: http://dominiummarianum.webs.com
Nem álltam meg Erdélynél.
Újfehértói „druszám segítségével megtudtam, hogy a Vajdaságban, Magyarkanizsán isélnek Ancsánok.
Beléptem hát, egy szerbiai ifjúsági közösségi portálra.
Már két Ancsán testvéremet találtam.
Hívom Őket, és mindazokat az” Áncsánok a világban csoportba, akik érdeklődnek múltunk, jelenünk, és közös jövőnk iránt.
Szeretném, ha megoszthatnánk ismereteinket, örömeinket, gondjainkat!
Mert a Kicsik, csak összekapaszkodva állhatnak ellen, a világ viharainak.

Nincsenek megjegyzések: