2011. június 11., szombat

Debreceni pünkösdi vigasságok


Az idei esztendőben nem adatott meg, hogy zarándok útra keljek.
Nyakamba vettem a várost, lássam, hogy ünnepelnek a cívisek pünkösd ünnepén.
Pénteken délután, a város főterén, zajos vigassággal választottak pünkösdi királyt.
Gólyalábas égimeszelők püfölték a dobot, fújták harsonáikat.
Este, a MODEM kertben fergeteges koncertet adott, a Magashegyi Underground.
Fiatalságomból kimaradt a táncházak hangulata, most ízelítőt kaptam belőle.
Jól szórakoztam a fiatalokkal.
Ma, azután kimentem az Ízek utcájába, megkóstolni, a hírneves debreceni pulykát.
A hatalmas sokadalomban sok érdekességet láttam.
Például ezt a szakács apukát, aki kötényében, mint egy zsebibaba, úgy hordozta gyermekét, és jóízűen fogyasztotta az ételt, amit főzött.
Kellemes élményekkel töltöttem Pünkösd ünnepét.

Nincsenek megjegyzések: