2011. június 14., kedd

Európai örömünnep Debrecenben


2011, az Európai Unióban az Önkéntesség Éve.
Június 13.- án, Pünkösd hétfőn, az ünnep szelleméhez jól illeszkedett a Viva Európa rendezvénye.
Napok óta egyre nehezebben emelem a lábaim.
Van bennem egy kisfélsz, mi lesz velem, hanem tudok járni.
Úgy igyekszem elkerülni a pánikot, hogy örökké úton vagyok.
Annyi mindent nem fedeztem még fel!
Kimentem a Koppány Völgye Kalandparkba, Felkerestem a domonkosok Szent László Templomát.
Megálltam Boldog János Pál emlékműve előtt, elmondtam egy imát, segítségül hívtam.
Azután: Irány a Baltazár Dezső tér.
A meghirdetett, Tosca előadás előtt, a Debreceni Zenede Ifjúsági Fúvós Zenekara kápráztatta el, a debrecenieket.
Csupa Ö betűvel szólhatok érzéseimről, a rendezvény mondanivalójáról:
Önkéntesség, Összefogás, Összetartozás, Öröm.
Még az sem tette tönkre érzéseimet, hogy a műholdas kapcsolat hiánya miatt, az operaelőadást nem láthattam.
Európában, azért mi magyarok vagyunk!
De én már láttam egy szebb jövőt!

Nincsenek megjegyzések: