2009. augusztus 28., péntek

Szent Ferenc után szabadon


Ma reggeli lelki békémet némiképpen kizökkentette Ágnes telefonhívása.
A kórházból, munkahelyéról hívott, mert a szomszédasszony megkérte, szóljon nekem, mert mosni készül, a madarak pedig összeszemetelik az erkélyét.
Nem először teszi, már hívott minket a fodrásznál is.
Eltöprengtem, vajon, nem vagyok normális, vagy a „ hiba másnak a készülékében van.”
Én egy ideje Szent Ferenc példáját követem, Ő húgocskáinak tekintette az ég madarait.
Én is etetem, itatom Őket.
Nem próbálok mindenki kénye- kedvének megfelelni.
Egész életemben attól szenvedtem.
Már szabad vagyok.
Teszem, amit lelki békém megkíván.
Más is tegye azt.
Attól, hogy madárijesztő szomszédságában élek, még nem kell madarakra lődöznöm!
Hívom Őket, nekem fütyülnek, én pedig másokra!

Nincsenek megjegyzések: