2009. augusztus 3., hétfő

Elmélyülés


Már felmerült bennem, talán nincs is itt.
Keresem a helyet, ahol igazán otthon lehetek.
Mint ahogyan Tamási Áron idézetét olvastam Erdélyben:
„Azért vagyunk a világon, hogy valahol otthon legyünk benne.”
Jelen életemmel nem vagyok megelégedve, sokkal többet várok tőle.
Egyfajta megújulásra van szükségem.
Megtapasztaltam már, hogy ilyenkor mindig kapok valamilyen iránymutatást az én Atyámtól.
Ha ez az internet közvetítésével érkezik, nem tartom csodának.
A Karizmatikus megújulásról olvastam:
Magyar Katolikus Karizmatikus Megújulás
A Lélek ott fúj, ahol akar...
Bizonyára nem véletlenül tévedtél honlapunkra.

A Katolikus Karizmatikus Megújulást a Szentlélek hívta életre, hogy általa bátorságot és örömöt hozzon a szívünkbe, hogy eltöltsön ajándékaival, rendes és rendkívüli karizmáival, amivel szolgálhatjuk egymást Egyházunkban.
A Szentlélek csodáit éljük napjainkban, amely megmutatkozik sokak megtérésében, gyógyulásában, szabadulásában és abban, hogy közösségben tudunk egymással lenni és szolgálni.

A Szentlélek töltse el egész lényedet s bontakoztassa ki benned azt a jót, amit már elkezdett benned.

Nincsenek megjegyzések: