2009. június 10., szerda

A vendéglátásról


Vannak fogalmaim, tapasztalataim az igazi magyaros vendéglátásról.
Tiszadobon, a Szakképző Iskolában idegenforgalmi ismereteket, falusi vendéglátást tanítottam a gyerekeknek, majd egyfajta idegenforgalmi menedzser feladatát is végeztem az intézményben.
Tudom, hogy az idegenforgalmi vonzerő mellett milyen nagy szerepe van a fogadókészségnek.
Ide értem azoknak az embereknek a felkészültségét, hozzáállását is, akik nap mint nap érintkeznek a vendégekkel.
Magam, inkább sokszor éjszakába nyúlóan is közöttük voltam, mert csodálatos dolog, a vendég elégedett, boldog arcát látni.
Nyíregyházán, a Sipkay Barna Vendéglátó Iskolában Felsőfokú tanfolyamot kezdtem, amit egészségem romlása miatt kellett félbehagynom.
Sajnálom, de azért sok mindent megőriztem.

Nincsenek megjegyzések: