2009. június 24., szerda

Mindennapi kísértéseim


Ezt a verset vettem elő, mert szeretném bemutatni, hogyan tette tönkre életem a depresszió.
Bár most viszonylagos nyugalomban van a lelkem, azért tudom, érzem, időnként ma is megkísértenek sötét erők.
Elég az időjárásban bekövetkező változás, egy feltörő emlék.
Akár egy kép, egy hangulat, egy felcsendülő dallam, egy vers.
Hétköznapi harcot folytatok ellenük, mint ahogyan korábbi könyvemben leírtam.
Az írás sokat segített.
Gyógyulást azonban a hitben, reményben, szeretetben találtam.
Jézusban.
Ma, ha időnként elkomorodik a tekintetem, bátran mondom:

Szent Mihály arkangyal,
védelmezz minket a küzdelemben;
a sátán gonosz kísértései ellen légy oltalmunk!
Esedezve kérjük: „Parancsoljon neki az Isten!”
Te pedig, mennyei seregek vezére,
a sátánt és a többi gonosz szellemet,
akik a lelkek vesztére körüljárnak a világban,
Isten erejével taszítsd vissza a kárhozat helyére!
Amen.

Nincsenek megjegyzések: