2009. június 21., vasárnap

Nyári napforduló szépségekkel és szépséghibákkal


Az idei napforduló valahogy nem úgy sikerült, mint ahogyan azt vártam.
Először is, rossz irányba fordult a Nap.
Olyan csúnya őszi idő köszöntött ránk, hogy majd megfagytunk.
Pedig nagyon vártam a napot, annyi mindent szerettem volna megnézni.
Tízezrek gondolkodtak hozzám hasonlóan, hiszen a városban alig lehetett megmozdulni.
Már kezdtem magam úgy érezni, mint a karácsonyt megelőző vásárban.
Csak most nem ajándéktárgyakat kínáltak megvételre, hanem a múzeumok látnivalóit.
Valószínű, itt is a lelkiismeretünkre alapoztak.
Amit egész évben elmulasztottunk, most pótoljuk be!
Valahol érthető, talán el is fogadható a szándék.
Csak nem szerencsés vásári portékává tenni kulturális értékeinket.
Örömömre szolgált, hogy bejuthattam a MODEM- be, a Medgyessy- Múzeumba, ahol eddig nem sikerült szétnéznem.
Boldoggá tett, hogy ismét járhattam a Református Kollégiumban.
Egy ilyen P R – rendezvény nem pótolhatja, helyettesítheti mindennapi kincskeresésünket.
Örültem, hogy amerre jártam, mindenütt gyermekek hadával találkoztam.
Mindenütt zeneszó, jó hangulat, vidámság fogadott.
Figyelmes vendéglátók jelezték, fontos vagyok és fontosak az értékek, amelyek gondjaikra vannak bízva.
Étel, ital, mi szem szájnak, szemnek, fülnek ingere, minden volt.
De legjobban a Református Kollégium büféjében vásárolt tepertős pogácsa ízlett.

Nincsenek megjegyzések: