2011. január 12., szerda

Keresztapa 2011


A napokban látott napvilágot a Magyar Kurír hasábjain Böjte Csaba Atya felhívása, amelyben a Dévai Szent Ferenc Alapítvány gyermekei számára keres fogadott keresztszülőket.
Egész életemben vágytam egy saját gyermekre.
Két házasságom sem tudta megadni nekem a legnagyobb örömet.
Igaz, egy gyermeket felnőtté válásáig neveltem, több- kevesebb sikerrel.
Hivatásomból adódóan gyermekek tucatjainak mutattam utat, adtam példát.
Időnként kapok visszajelzéseket, hogy nem volt hiábavaló, az erőfeszítésem.
Boldog vagyok.
De az igazi boldogság most járt át igazán, amikor az Alapítvány kuratóriuma visszajelezte szándékom jóváhagyását.
A mai nappal fogadott keresztapja lettem Józsikának a Gálospetri Otthon lakójának.
Ismerem Őt, többször találkoztam Vele.
Ígérem, mindent elkövetek azért, hogy testben és lélelben egészséges, tehetséges, szorgalmas ifjúvá cseperedjen.
Isten engem úgy segéljen!

Nincsenek megjegyzések: