2011. január 8., szombat

Az érem másik oldala


Kedves Tihamér és Józsi Atyák és Kedves Testvérek! Boldog és Áldott Új Évet Kívánok a Család Évében!
Az érem másik oldala: Szerintem ez a "verseny" éppen a hitvallásra adott alkalmat. Az önmagunkkal való szembenézésre. Vagyunk-e még olyanok, akik az Isten képmására alkotott embert - akivel maga Isten vállalt sorsközösséget a megtestesülésben -, s az ember segítését fontosabbnak tartjuk az állatok segítésénél?! Helyén van-e még az értékrendünk? - nekem erről szólt ez a dolog. József Attila - aki nem a vallásosságáról híresült el - írja a Tanítások c. versében: "Vagy hová lett a békesség a földről? És kik pazarolták ölebekre a felebaráti szeretetet? Bizony mindezek a dolgok meglátszanak az idő könyvében" ...majd kicsit később ugyanebben a versében: "Bölcs, vén könyvekben áll, hogy por vagyunk. / De én, aki a füvek beszédjét s a kométák dübörgését delelőtökre terelem, / tudom, hogy nem csak por vagyunk: / por és istenpor vagyunk. // Visszahullván / a por a porral elkeveredik, / visszahullván / így keveredik el istennel a lélek." (ő kisbetűvel írta)
Idézhetném a Bibliát is persze, de nekem nagyon hiteles, hogy egy tulajdonképpen szinte vallástalannak nevezhető ember is így érez, hisz valamit, ami a lényeg! S ő, aki igazán megszenvedte az emberi szeretethiányt - valószinűleg nem véletlenül fogalmazta meg a fenti sorokat.
Én nem hiszem, hogy ez a verseny okozna megosztottságot, s nem is félek ettől. Maga a megfeszített Krisztus követése okozza a megosztottságot nem? Minket sosem fognak szeretni a szélsőséges liberálisok, mindig is utálni fognak az un. "melegek jogaiért", az egyneműek házasságáért és az abortuszjogokért, az állatok jogaiért küzdő "szabadság"-harcosok és a gender ideológia élharcosai. S azok sem szeretnek, akiket ők megvezetnek. A Pápa urat sem véletlenül támadják ugyanezek a szervezetek, s a mostani, magyarországi - európaivá szélesített és szított - médiaháború támadásai is erről szólnak.
De, hogy befejezésül egy híres katolikus sebészt idézzek, aki sok pártembert is operált: "Tudja főorvos úr, kommunistaként lehet élni, de meghalni nem!" - mondták neki operáció előtt egyesek. Szerintem liberálisként is lehet élni, de meghalni?
Én mindenesetre imádkozom értük és hálát adok a hitvallásért (ami most 5 millióban manifesztálódott -:))
Jó ötlet, hogy látogassuk meg személyesen az autista központot!
Szeretettel: Mária

ui. Még egy fontos dolog: félre ne értsük egymást! Fenti soraimmal nem a kutya- és más állatot tartókat és szeretőket marasztaltam el! Csak igyekeztem hitvallást tenni.

Nincsenek megjegyzések: