2010. szeptember 27., hétfő

Megaszar, pont hu


Jobb elfoglaltság híján, szombat estémet az idézett tehetségkutató műsora előtt töltöttem.
Már a megelőző, nagy felhajtás gyanút ébresztett bennem.
Korábban a műsor weblapját keresve elütöttem a billentyűket.
Azt írtam be:
www.megaszar.hu
Az oldalon megtaláltam az előválogatás legriasztóbb, legröhejesebb nagyjait.
Mit mondjak, csalódottan tértem szombat éjjel nyugovóra.
Annak idején, Oláh Ibolyánál, Rúzsa Magdinál még csettintettem, ez kell nekünk!
Ma, csak kérdezem:
Ez kell nekünk?
Összecseng a vasárnap esti Naplóval.
Zacher Gábor azt mondta, amikor a parti drogok netes terjesztéséről esett szó:
„Az arcátlanságnak nincs határa, ha pénzről van szó!”
Azt már csak sajnálni tudom, ha számomra is elismert művészek nevüket adják hozzá!

Nincsenek megjegyzések: