2009. október 30., péntek

Másfél millió kattintás Magyarországon


Sajnos, már nincs, aki plágiummal vádolna a címért.
A napokban , a híradásokban láttam, milyen gyönyörű Parlamentünk ünnepi díszkivilágításban.
Személyesen nincs módom meglátogatni.
Már sem autóm, sem jogosítványom nincs.
De előttem nincsenek akadályok.
Amíg tehettem, jártam az országot.
Alig van olyan pontja, amihez nincs személyes kötődésem.
Például a Parlament, ami Magyarország, a főváros jelképe.
Budapesten, a Szent János Kórházban születtem.
A Szent Fórián Templomban tartottak a keresztvíz alá.
8 évig tanultam ott.
Érettségi vizsgámat, első államvizsgámat ott tettem.
A Kossuth téren avattak tisztté, ott tettem esküt.
Ma sem mondok le arról, hogy minél többet lássak, tudjak Magyarországról.
A technika lehetővé teszi, hogy ha kedvem szottyan, Szétnézzek Pesten, vagy ha kíváncsi vagyok, körbetekintsek Nyítacsádon, az Árpád kori templomban.
Vagy éppen Párizsban a Notre Dame Székesegyház falai között forgolódjak.
Szóval, minden akadály leküzdhető, csak igényünk legyen a szépre, jóra!

Nincsenek megjegyzések: