2009. október 26., hétfő

Köszönet a Szent Családnak


Debreceni életem során, talán először tapasztaltam meg a maga teljességében, hogy egy szeretetközösség része vagyok.
Próbáltam megszólítani a debreceni embereket, barátaimat, hogy segítsünk a gálospetri gyerekeknek.
Nem gondoltam, hogy tömegesen jelentkeznek majd.
De saját közösségem, a Szent Család Plébánia tagjai azonnal segítségünkre sietett.
László Atya hívó szavára sokan hoztak gyógyszereket, gyógyteákat, kötszereket.
Fiataljainkból egy lelkes csapat verbuválódott, akik kerékpárral vágtak neki a Gálospetribe vezető 50 kilométeres útnak.
Elindulás előtt barátaimmal együtt litániát mondtunk a vállalkozás sikeréért.
Gyönyörű őszi napsütésben keltek útra.
Nem ment minden simán.
Defekt miatt, a szomszéd településről, Értarcsáról gyalogosan érkeztek az otthonba.
A csomagokat Anna, kocsival viszi utánuk.
Már a fiatalok a kukoricát törik a kertben, majd a krumplit, zöldségeket takarítják be.
Talán egy kis favágásra is jut energia.
Köszönjük!
Hazavárunk Benneteket!
A Boldogságos Szűz segítsen a hazavezető úton!

Nincsenek megjegyzések: