2009. október 8., csütörtök

Angyalemberek


- Bali Nóra azonos című könyvéhez csak annyi közöm van, hogy ezt a könyvet vettem meg húgomnak, Arankának, múlt születésnapjára.
- Szerettem volna, de még nem olvastam el.
- Az interneten belepillantottam.
- A bevezető gondolatok, miszerint a Vízöntők korszakát éljük, az Angyalemberek már köztünk élnek, továbbgondolásra késztettek.
- Magam is vízöntő vagyok, úgy tudom, példaképem, Böjte Csaba is velem azonos napon született.
- Nos, magam is találkoztam Angyalemberekkel, amikor bekapcsolódtam a Szent Ferenc Alapítvány tevékenységébe.
- Azóta Angyalemberek vesznek körül, vagy az Ő társaságukat keresem?
- Nincs jelentősége.
- Lényeg, hogy közöttük érzem maradéktalanul boldognak magam.
- Annyi keresés, „koldulás” után jótevőre találtam, aki számítógépet ajándékoz a Gálospetri Szentháromság Otthonnak.
- Olyan boldog vagyok, mint korábban, ha magam kaptam ajándékot.
- Az engem körülvevő Angyalemberek igazi ajándékok egymás és a Világ számára.
- Tőlük lesz a világ szép, jó, élhető.
- Amióta Szent Ferenc nyomában járok, tudom, hogy amikor tranzitusa után a Mennybe költözött, Ő foglalta el a Gonosz megüresedett helyét az Úr mellett.
- Úgy gondolom, Ő lett az Angyalemberek vezetője.
- A karmaasztrológus kiinduló gondolatait csak annyiban tartom fontosnak, hogy gondolkodásra késztet:
- Angyalemberként akarok- e élni, vagy inkább a Sötét erőit méltányolom.
- Én már választottam és boldog vagyok.
-

Nincsenek megjegyzések: