2009. október 2., péntek

Az én ünnepem


Tegnap, debreceni ferences testvéreimmel összegyűltünk, hogy közösen emlékezzünk Szent Ferenc Atyánk halálára.
Közösen imádkoztunk, majd ünnepi misén vettünk részt.
Én ma, magányomban elővettem Zeffirelli csodálatos filjét, a Napfivér, Holdnővért.
Még mindig olyan hatással volt rám, mint legelőször.
Lúdbőrös lettem, csorgott a könnyem.
Óhatatlanul saját átváltozásom képei törtek elő.
Felidéztem életem talán legboldogabb időszakát.
A Művészetek Palotájában készült fotókat rendezgettem.
Szívesen gondolok vissza Csukás Istvánra, Karinthy Mártonra, Karaffiáth Orsira.
Nem gondoltam, sem akkor, sem most, hogy valaha író, vagy költő leszek.
Tollat csak azért veszek a kezembe, mert van mondanivalóm az emberek számára.
Most azt akarom tudtukra adni, hogy 2009- ben is van példa, lehetőség, hogy valaki Assisi Szent Ferenc útját, példáját választani, még akkor is, ha nem öltjük magunkra a ferences szerzetesek egyszerű habitusát.

Nincsenek megjegyzések: