2009. október 5., hétfő

Előttem a múltam


Jó volt viszontlátnom életem meghatározó szakaszának képeit.
Szívesen láttam viszont Lakatos Pisti barátomat, aki megtanította tisztelni a cigányembereket.
Megszerettette velem a Tiszát, a halász- horgász ismereteket.
Akit igaz barátnak tekinthetek.
Szívesen láttam viszont Györgyovics Jánost, az intézmény sofőrjét, akivel számtalan kalandos utazáson vettem részt.
Gazdálkodó, vadász ember, igazi tiszadobi, szeretni való ember.
De szívesen láttam Julikát, a zöldséges üzlet vezetőjét is.
Örömmel, meghatottan néztem egykori munkahelyemet.
Kedvenc Tisza parti fűzemet.
Az egykori nevelőotthont, munkahelyemet.
Az Andrássy kastély látványa magáért beszél.
Nekem többet, mint egy ismeretlennek, hiszen még mindig ott láttam kezem nyomát egy- egy részletén.

Nincsenek megjegyzések: