2010. november 4., csütörtök

Sorsfordító tréning csak erős idegzetűeknek


Megígértem hogy ezt megírom
Van hogy a változások időben visszafelé is hatnak, az okozat látszólag megelőzi az okot, az én történetem is ilyen.
Volt egyszer egy "Csak erős idegzetűeknek!" tréning. Nagyon félve jelentkeztem rá mert olyanom nincs de megfogott hogy azonnali és gyors segítséget ígért a gondjaimra, amivel nem "kihúznak a gödörből" hanem magam oldhatom meg végre azt amivel időtlen ideje küzdök. Munkanélküliséggel, olyan egyszerű napi gondokkal, hogy mit eszem aznap, hol alszom hogy mégse parkban kelljen hálózsákot bontani (gondolt rá a fene akkoriban hogy akinek laptopra és hálózsákra futja az már gazdag sok emberhez képest). Jelentkeztem. Nem tudtam hogy miből fizetem ki a díjat, de még azt sem hogy miből lesz a vonatjegy, csak azt hogy ott a helyem. A tréning reggelén apróból összeraktam a vonatjegyre valót (csak oda), és felutaztam. Gondoltam megpróbálom egy automatánál, hátha van rajta (hónapokkal ezelőtt fogyott el az utolsó fillér is róla), és VOLT! Átutaltak egy régi tartozást, amiről már le is mondtam.
Maga a tréning - hát el kell menni, végigcsinálni. Sokat tanultam a világ "működéséről", magamról, a teremtő erőről, és közben bizony sírtam is, de ez végre boldog, felemelő-elengedő-felismerő sírás volt.
Kifizettem a tréninget, kényeztettem magam a finom ebéddel, mézes-habos kávéval, este pedig a Kedvesemhez mentem, akit hosszú egyedüllét után a tréning előtt alig két héttel ismertem meg és azóta is együtt vagyunk. Pár napra rá kiderült, hogy az átutalás annak a jele volt, hogy ismét szükség van a munkámra, a tudásomra.
Most pedig van munkám, olyan amit nagyon szeretek, olyan ami mellett marad időm bőven, van egy csodás társam, és örömöt, végtelen hálát érzek a Teremtő felé. Azt az érzést, amit az egyik gyakorlaton egy elképzelt jövőbeni helyzet kapcsán kellett magamban felidézni, és megköszönni ELŐRE.
Sokáig még nekem is hihetetlen volt átélni mindezt, de tényleg működik. Nem teljesen azt kaptam amit elképzeltem, de az öröm, a hála érzését százszorosan sugározza vissza a világ, hogy tényleg legyen okom ezt érezni. A gyakorlatokat persze naponta csinálom, ha bárki-bármi kibillentene azonnal visszaemeljem magam, de megéri. Az első egy-két hétben még emlékeztetőket írtam hogy ne feledjem el, de mára olyan mint ha levegőt vennék.
Végezetül: egy szavamat se hidd. Próbáld ki és tapasztald meg magad!

"Én egy indián vagyok. Minden indián hazudik."
Vadmadár

Nincsenek megjegyzések: