2010. november 22., hétfő

Depresszió ellen


Ma bolondozni van kedvem, hogy ellensúlyozzam az időjárás okozta kellemetlen hatást.
Barátom panaszolta depressziója feltámadását.
Elővettem hát ezt a képet.
Emlékszem, amikor először láttam, napokig csuklottam a nevetéstől.
A legváratlanabb helyeken, helyzetekben kellett felröhögnöm.
Miért tartanám meg magamnak a gyönyört?
Megosztom Veletek.
A napokban bukkantam egy tudósásra, miszerint élelmes debreceni vállalkozók újragyártani készülnek a legendás „kacsingatós” pénztárcát.
Terveik szerint Kiszel Tünde fog rákacsintani a retró darab tulajdonosaira.
Én ezt a képet javasolom.
Ha valaki a pénztárnál előveszi, bármilyen lapos is, jobb kedvre derül.
Ha magunkénak tudjuk, sosem veszítenénk el.
Mosolyra, vidámságra, üres zsebbel is szükségünk van.
Különösen az év végi ünnepek, vásárlások időszakában.

Nincsenek megjegyzések: