2010. augusztus 9., hétfő

Időzavarban


Második életem túláradó életigenléssel kaptam.

Nem győzöm megismerni azt a világot, amely hiányzott az életemből.

Mindent meg akarok ismerni, tanulni, tapasztalni, amire eddig nem fordítottam időt, energiát.

A Nagyerdő Békás tavánál Borkarnevál zajlott, hát elmentem.

Bort, alkoholt nem iszom.

De értékelem a borkultúrát, amely a magyar ember öröksége.

Még akkor is, ha időnként a világ a határok ide oda mozgatásával el is veszi tőlünk.

Mint az Érmelléki Borvidéket.

Átvágtam a Nagyerdő öreg tölgyfái között.

Itt- ott még láthatóak voltak a hajléktalanok”ágyneműi”.

Figyelmeztettek, hogy nem minden az, aminek látszik.

A Békás tóban vízi írisz kékje virított, tündérrózsa virágai borították a vízfelszínt.

A vízitök sárga virágai, hatalmas levelei sem tudták teljesen elfedni a város, a világ szemetét.

Olvasom Wass Albert emlékszobránál gondolatát.

Mennyire igaz, helytálló, aktuális!

A Törköly zenekar repertoárjából felcsendülő bordalok jókedvre hangolták a Nagyerdő cíviseit.

Kemencében sült a kenyérlángos, grillek füstje keveredett a színpad füstgépének ködével.

Folyt a bor, csordogált az idő.

A Rhitm and Sophie zenéje a 40, ötvenes évekbe repített.

Első születésem korába.

Testemen átsuhanó árny figyelmeztetett:

Az időd múlik, nem csaphatod be semmilyen trükkel!

Azért én próbálkozom.

Nincsenek megjegyzések: