2010. augusztus 28., szombat

Lia története


. Háziorvosként dolgozom 31, illetve orvos vagyok 35 éve.
Életemben sok mindent átéltem személyesen és mások révén. Vallásos családban nevelkedtem, de Istent nem ismertem. Mint sokan mások is, a prioritást nem a megfelelő helyre tettem, sokáig nem Isten volt az első helyen az életemben. Igaza van Jézusnak, „,Ha valaki hozzám jön, és nem gyűlöli apját és anyját, feleségét és gyermekeit, fivéreit és nővéreit, sőt még saját magát is, nem lehet az én tanítványom „ .Mindezt meg kellett tapasztalnom ahhoz, hogy megértsem és megtanuljam mi az igazi szeretet. Azt kellett odaadnom, amit a legjobban szerettem. Isten helyett. És most azt vallom, hála Neki.
Szeretettel kívánom mindenkinek Isten kegyelmét a hitben, hogy eljusson az Ő országába.
Szeretettel:Lia

Nincsenek megjegyzések: