2010. július 26., hétfő

Első Országos Áncsán Találkozó


Régen készültünk unokatestvéreimmel, hogy összejövünk.

Apáék tizenegyen voltak testvérek.

Szétszóródtak az országban.

Mi, gyerekek alig ismertük a testvéreket, gyermekeiket még kevésbé.

Ma, amikor a testvérek rendre elköszönnek, mi gyerekek fogtunk össze a nagy családért.

Csonka Katával egy idő óta terveztük az unokatestvér találkozót, most mégis Gyurcsák Szilvike volt az, aki összetrombitálta a csapatot.

Rakamazon, a Hegyalja Fesztivál időszakában aztán összejött a család.

Én éppen Felvidéki zarándokutamon voltam, nem vehettem részt a közös találkozón.

Lélekben köztük voltam, együtt örültem, mint apa, amikor bepakolt bennünket gyerekeket a Pannónia oldalkocsijába és irány a rokonok.

Ma ia a számban, orromban érzem a nyúlpaprikás ízét, illatát, amit keresztapámmal Sanyi bátyámmal alkottak az udvaron a bográcsban.

Keresztapám éppen vasárnap ment el közülünk.

De megmaradt az Áncsánok összetartása.

Most majd együtt sírunk Rakamazon, annak reményében, hogy hamarosan Veletek ugyanitt, boldogan , együtt.

Nyugodj Békében Sándor Bátyám, Áncsánok a Mennyországban!

Nincsenek megjegyzések: