2009. május 27., szerda

Az ima ereje


A napokban egri cursillos barátom továbbított nekem egy levelet, melyben egy kedves, 26 éves hölgy kérte imáinkat, mert egy nehéz orvosi vizsgálat előtt állt, amitől nagyon félt.
Ismeretlenül is imádkoztam Érte.
Ma, örömmel olvastam a napi postámban az alábbi levelet:
Kedves Etelka és Testvéreim!

Köszönöm az imáitokat, és próbálom
viszonozni közbenjárásaitokat!

Túl vagyok a vizsgálaton. Negatív lett.
A szövettan eredménye kb. 2 hét múlva lesz meg.
Megköszönöm, ha elmondtok egy rövid fohászt. :)

Áldott Kezekben voltam, *_vagyok!_*
Az Altatóorvos látta, hogy sírdogálok, erre elkezdte simogatni az arcomat,
s kérte, hogy beszélgessünk, nézzek a szemébe,
mert ha a fejemben rendben van minden, akkor lesz sikeres a vizsgálat.

Teljesen megnyugtattak, sokat foglalkoztak velem, rámszánták az idejüket!
Mondták, kérdezzek bátran, csak szólaljak meg :))))

Először az altatóasszissztens nővér kezdte a kezemet simogatni, vígasztalni engem.

Háromszor rámnézett a Főorvosasszony - pedig nem Ő vizsgált... Hanem, az Osztályvezető Főorvos úr!

Szavakba alig tudom önteni, mennyi Szeretetet, Odafigyelést, Megértést kaptam.
Mindenki annyira Kedves és Rendes volt: HÁLA, HÁLA, HÁLA AZ ÚRNAK!!!!
Értetek is Drága Testvéreim!!!

Angyali Sereg vigyázott rám, remélem örökre velem lesznek!

Oltalmad alá futunk Istennek Szent Szülője:

O.

Nincsenek megjegyzések: