2011. április 28., csütörtök

Böjte Csaba húsvéti üzenete


011-04-22 11:15:00
Él az Isten, és az emberek szívében az Ő szeretete

Böjte Csaba húsvéti üzenete

Strasbourgból a kedves Gál Kinga EU parlamenti képviselő hívott és jelezte, hogy azt amit mi csinálunk, nagyra értékeli az Európai Parlament, és engem kineveztek európai díszpolgárrá.
Kedves Testvéreim!

Istennek legyen hála, hazaértem Dévára!

Március 9-én, farsang utolsó napján indultam útnak, és azóta minden nap legalább egy helységben hírdettem a mi Urunk irántunk való végtelen szeretetét. Volt olyan nap is, hogy három helységben volt szentmise, előadás. Előbb Argentínában, utána a Szent László ereklyéjével volt egy hatalmas körút Erdélyben, 25 állomás, melybe besegítettek a jó ferences testvérek is, majd Budapesten és Debrecenben voltam egy-egy háromnapos lelkigyakorlatot tartani. Közben a lelkigyakorlatok mellett délelőttönként sikerült egy-egy lelkinapra eljutni még öt más helységbe is. Csodálatos élmény látni, hogy mindenütt mennyi imádságos szeretettel, jósággal készülnek az emberek a mi Úrunk Jézus Krisztus feltámadására.

Ha egyetlen mondatban kellene összefoglalnom e hatalmas út tapasztalatait, akkor csak annyit mondanék:

Él az Isten és él az emberek szívében az Isten szeretete!!!

Közben a házainkban ellenőrzés volt. Ennek az ellenőrzésnek az érdekessége, hogy maga a munkaügyi miniszter úr kérésére (hozzá tartozik a gyermekvédelem is), egyetlen nap több otthonunkba is kiszálltak a bukaresti ellenőrök, és ha már ott voltak, akkor fel is hívták a figyelmünket a hibáinkra, hiányos papírjainkra. Tény az, hogy itt-ott traffipaxba szaladtunk, a megengedettnél gyorsabban szerettük a gyerekeket. Büszkén mondhatom, hogy olyasmire nem hívták fel a figyelmünket, amit Isten és a népünk előtt kellene szégyellnünk. A valóság az, hogy el sem tudják képzelni Bukarestben, hogy valaki önként, szeretetből bemegy egy-egy eldugott kis falu iskolájába, és ott összeszedi azokat a gyerekeket, kikkel senki nem bír, és szeretettel, állami támogatás nélkül gondozza őket, foglalkozik velük, ahogyan a mi kedves kollégáink teszik. Gondolkodtam, hogy megszakítom az utamat, hogy bemenjek Bukarestbe, hisz a területen lévő ellenőrök csak a főnökük nevében cselekedtek, de végül a jó Istenre bíztam a kérdést, és én alázattal végeztem a naptáramba jó előre beírt programokat. Úgy döntöttünk Robival, hogy egy busz gyerekkel bemegyünk húsvét után Bukarestbe emmauszi úton, - magához a miniszter úrhoz-, de hát őt a napokban korrupció gyanúja miatt elmozdították az állásából. Így megvárjuk az utódját.

Most ahogy hazaértem, . Tudjátok, sokszor a jót félve csináltuk az elmúlt évtizedek alatt, sosem tudtuk, hogy mit fognak szólni hozzá a hatalmasak, de most ez a kitüntetés igazából azt jelenti, hogy jó úton járunk. Kicsik vagyunk és csodálatos szép terveinket sokszor csak botladozva tudjuk véghez vinni, sokszor a jószándékunk kevés, és itt-ott csak kapufát rúgunk, de Istennek legyen hála a pályán vagyunk, és ez az elismerés azt jelenti mindannyiuknak, hogy jó pályán vagyunk. Nincs más út, ezért nagy-nagy szeretettel kérlek, hogy tartsatok ki gyermekeink alázatos szeretetében.

Nagy a jó Isten hatalma, a szeretet győzelmében vetett hitem nagyon megerősödött e hosszú nagyböjti út után!! Ezért élő hittel, nagy nagy bizalommal kívánok mindnyájatoknak egy csodálatos Húsvéti ünnepet. Krisztus feltámadt, él és szeret!!


Kisebb testvéri szeretettel, Csaba t.

Déva, 2011. április 21
Forrás: mindennapi.hu

Nincsenek megjegyzések: