2009. június 1., hétfő

Hangulatváltozások


Az elmúlt napok szomorú időjárása hangulatomban is megmutatkozott.
Feszültebb, türelmetlenebb voltam.
A tegnapi, ünnepi misén aztán valami elkezdődött.
Sorra értek kellemes hatások.
Lelkemben szétáradó öröm lett úrrá.
Hiába hűvös szél, barátságtalan eső, csak a szépre koncentráltam.
Lóri fiam telefonon felhívott, jót beszélgettünk.
Egy új barátom értesített, hogy felvette nekem elkallódott, kedvenc filmemet.
Megtaláltam egy közösségi portálon unokahúgomat, akiről már rég nem hallottam.
Reggel azután ragyogó napsütés ébresztett.
Talán ma, egy kis erdei sétára is módom lesz.
Pünkösd üzenete a mai napon számomra, hogy ha mindennapjaimat a szeretet hatja át, jöhet akár a legsötétebb viharfelhő is, mögötte ott dereng a melengető Nap.
Csak bíznom kell a mi megváltónkban.

Nincsenek megjegyzések: