2009. szeptember 8., kedd

Saul, Saul


Amikor legutóbb András Atyának elmondtam, milyen lelki válságot idéz bennem útkeresésem eredménytelensége, bölcsen elém idéztePál Apostol damaszkuszi útját.
Az élethelyzet nem volt ismeretlen előttem.
Ma, egy kicsit felidéztem a damaszkuszi úton történteket.
Saul, a keresztényüldözés során, térdre esik, megjelenik előtte a feltámadott Jézus Krisztus és kérdezi:
Saul, Saul miért üldözöl engem?
Saul megrendülten kérdezi: Uram, mit kell tennem?
Állj fel és kövess engem.
Én is így tettem.
Nem csalatkoztam, mint ahogyan Saulból Pál, leghűségesebb követője lett.
Én is Rá figyelek és mindig megtudom, mit kell tennem.
Talán nem véletlen, hogy a pálfordulásra január 25.- én emlékezünk.
Január 26.- án születtem.
Szabad nekem meginognom, kételkednem?
Ugye hogy nem.

Nincsenek megjegyzések: