2009. szeptember 6., vasárnap

Én, a bloggerman


Blog írásom megkezdésekor, Miért blogol egy blogger? Címmel blogbejegyzésben fogalmaztam meg, miért kezdek blogot írni, miért teszem közzé a neten.
Mivel napjainkra már szinte életformámmá vált a „ blogolás”, érdemesnek tartottam újra átgondolni.
Talán olvasóim jobban megértenek.
Ma reggel, a szentmisét megelőzően András Atyánál gyóntam.
A szent gyónás titossága rám nem vonatkozik, elmondom hát, mit tartok ma véteknek, amivel megbántom a Jóistent.
Mindenekelőtt az, hogy neheztelek a világra, mert úgy érzem, leírt engem.
A Halál kapujából az Úr visszafordított, mert valamit nem fejeztem be, még van feladatom.
Azóta szüntelen keresem feladatom, helyem a világban.
Nem exhibicionizmus, hanem tenniakarás vezérel.
Hogy megtaláljam, elzarándokoltam Csíksomlyóra és most Mátraverebély Szentkútra készülök.
Szóval, nem tétlenül, kezemet széttárva várok az Isteni jelre, megnyilatkozásra.
Minden lehetőséget, alkalmat megragadok, hogy a világ tudtára adjam: Élek, létezem, számítsatok rám, bízzatok bennem.
A sajnálatból nem kérek.
Nem érzem magam szerencsétlen, elveszett embernek.
Bízzatok bennem, Bízzatok az Úrban!
Én bizodalmam már rég az Úrba helyeztem.
Áldom és imádom Őt!

Nincsenek megjegyzések: