2009. április 1., szerda

Lelkigyakorlatok


Örök tanulságul
Megkértem Istent

Megkértem Istent,hogy vegye el a büszkeségemet,
de Ő azt mondta : nem.
Azt mondta ,hogy a büszkeséget nem Ő veszi el,
hanem nekem kell feladnom azt.

Kértem Istent,hogy adjon nekem türelmet,
de Ő azt mondta : nem.
Azt mondta,hogy a türelem a megpróbáltatás
mellékterméke,nem kapni,megszerezni kell.

Kértem Istent,hogy adjon nekem boldogságot,
de Ő azt mondta : nem.
Azt mondta,csak áldását adhatja - a boldogság rajtam múlik.

Kértem Istent ,hogy kíméljen meg a fájdalomtól,
de Ő azt mondta :nem.
A szenvedés eltávolít a világ dolgaitól és közelebb visz hozzá.

Kértem Istent,hogy adjon lelki fejlődést,
de Ő azt mondta : nem.
Azt mondta,hogy a fejlődés az én dolgom,
de hajlandó megmetszeni,hogy gyümölcsöt hozzak.

Kértem Istent,hogy segítsen másokat szeretni,
úgy,ahogyan Ő szeret engem.
Erre azt felelte : látom,már kezded érteni.

Kértem erőt...
És Isten adott nehézségeket,amelyek erőssé tesznek.

Kértem bölcsességet...
És Isten adott problémákat,hogy megoldjam azokat.

Kértem bátorságot..
És Isten adott veszélyeket,hogy legyőzzem azokat.

Kértem,adjon szeretetet...
És Isten adott gondterhelt embereket,hogy segítsek rajtuk.

Kértem kegyelmet...
És Isten adott lehetőségeket.

Semmit sem kaptam,amit akartam és mégis megkaptam mindent,
amire szükségem volt.

Nincsenek megjegyzések: