2009. április 6., hétfő

Húsvéti előkészületek


Vasárnap Barkaszentelésen voltam.
Az ünnepi misén hangzott el, Seregély István nyugalmazott érsek Atya lelkigyakorlatos beszédének harmadik része.
Az Isten jó, Az Isten irgalmas, Az Isten velünk van.
A nyugalmazott egri érsek ezen a gondolatkörön át segített megújítani hitünket.
Nagy hatással voltak rám gondolatai.
A bennem lezajlott változás arra a pontra ért, hogy nem csupán a tavaszt, a vendégjárást,” eszem- iszomot „látom az ünnepben, hanem talán közelebb kerültem a lényegéhez.
Az ünnepre családomhoz készülök, de a hátralévő napok a nagyhétről szólnak.
Ma megnéztem Mel Gibson:
Passio című filmjét, amit Gábor barátomtól kaptam.
Bármennyire bírálták, vitatták, azt kell mondjam, nekem segített valamit megéreznem a szenvedéstörténetből.

Nincsenek megjegyzések: