2009. február 18., szerda

A lélek szárnyalása

Ha életünk során valamilyen képességünket elveszítjük, annak helyét más képességek veszik át.
Így voltam ezzel magam is.
Tragédiám után fizikai korlátaim nem tették lehetővé a fizikai szárnyalást, de szellemi képességeim megőrződtek.
A kórházból hazatérve félelemmel figyeltem magam, nem butultam- e el, nem hülyültem- e el?
Isten megóvott ettől a csapástól, segít abban, hogy legalább szellemi tevékenységemben aktív maradhassak.
Örültem, amikor Aranka húgom meghívott Popper Péter mesterkurzusára.
Debrecenben, a Lovardában zajlott az esemény.
A hatalmas koncerttermet színültig töltötte a debreceni hallgatóság.
A kiváló pszichológus író „ a család boldogsága, a család pokla” címmel tartott előadást.
Nem gondoltam, hogy választ kapok életem kudarcaira, de együtt gondolkodhattam az előadóval a párkapcsolatok buktatóiról.
Előadásának lényegét aq magam életéből tudtam igazolni.
Például a szerzés- a birtoklás buktatóit, vagy a mechanikus viselkedésminták káros hatását, a kommunikáció hibáit, az áldozatvállalás helytelen felfogását.
Jól éreztem magam a rendezvényen.
Kedvet kaptam, hogy megismerjem a kitűnő író, előadó munkáit.
Hálát adok Istennek, hogy lelkem szárnyalhat, ha már testem ezt nem teszi lehetővé!

Nincsenek megjegyzések: