2008. november 11., kedd

Hiábavaló erőfeszítés?


„ Ne hozz szégyent ősz fejemre!
- mondom, a hozzám közel állónak, ha teljesítményre akarom ösztönözni.
- A címben szereplő kérdés életem során többször megfogalmazódott bennem.
- Tiszadobon, a gyermekek között is, ha elkeseredett voltam, mert nem láttam a munkám eredményét.
- Türelmetlen voltam, az idő bebizonyította, hogy nem volt hiábavaló fáradozásom.
- Örül a lelkem, ha Ibolya sikereiről hallok, ha Vári Zsolti festményeit, vagy Káli Horváth Kálmán képeit nézem.
- Sorolhatom tovább.
- Balogh Tibi/ Gigi/ a Roma Kulturális Központ munkatársaként, Balogh Zsolti szociális munkásként erősíti Tiszadob jó hírét.
- Fontos nekem ez a kis szabolcsi falu.
- Házam, hazám otthonom volt, bármilyen messzire is vezessen sorsom, jó ide visszatérni, visszagondolni.
- Időnként látom kételkedésedet, csüggedésedet.
- Egy élettapasztalat mondatja velem:
- Nincs hiábavaló erőfeszítés!
- Ha ma nem is látod értelmét, eredményét, tudd, hogy az erőfeszítés legnagyobb eredménye Benned hoz gyümölcsöt.
- Szebbé, erősebbé, nemesebbé válsz, ha van kitartásod.
- Legyen!
- Ne hozz szégyent ősz fejemre!
- Ahogyan gondolataimat elkezdtem.

Nincsenek megjegyzések: